ŁÓDŹ - specjalista ds. obsługi klienta z jęz. japońskim

Ofery pracy związane z Japonią

ŁÓDŹ - specjalista ds. obsługi klienta z jęz. japońskim

Postautor: VTP » 24 marca 2010, 12:40 - śr

Victory Technology Polska

Jest dynamicznie rozwijającą się firmą produkującą części ze szkła, metalu oraz tworzyw sztucznych do monitorów i telewizorów LCD/PDP dla znanych na całym świecie producentów jak Philips, Sharp, Jabil, TPV. Zdobyła prestiżowy tytuł Lider Nowoczesnych Technologii 2009.

Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta
ze znajomością języka japońskiego i angielskiego

Numer referencyjny: CSS/03/10
Miejsce pracy: Łódź

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

- rozwijanie wiedzy z zakresu rynku jak również kontaktów przy wprowadzaniu nowych produktów i usług
- tworzenie i podtrzymywanie relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami, identyfikowanie potrzeb oraz rozwiązywanie problemów klientów
- wspieranie w bieżących sprawach zespołu Działu Rozwoju Biznesu
- współpraca z wszystkimi działami firmy w celu wspierania klientów
- udział w nowych projektach i współpraca z Victory HQ
- wewnętrzne wsparcie zespołu podczas wprowadzania nowych produktów
- udział i wsparcie w przebiegu reklamacji klientów i dążenie do szybkich rozwiązań satysfakcjonujących klientów
- udział w procesie audytu klientów

Od kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań:

- wykształcenie wyższe
- dobra znajomość języka japońskiego
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość Ms Office (zwłaszcza Excel)
- łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów
- wysoka orientacja na jakość obsługi klientów
- komunikatywność i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
- prawo jazdy kat. B

Wybranym kandydatom oferujemy pracę w ciekawej, dynamicznie rozwijającej się firmie. Możliwość wykonywania odpowiedzialnej, samodzielnej pracy i ciekawy zakres obowiązków.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny w języku polskim, angielskim i japońskim na adres e-mail:

praca@vicszpl.com
(koniecznie z nr ref. w temacie maila)

lub dostarczenie do siedziby firmy na adres:
Victory Technology Polska Sp.zo.o.
Ul. Brzezińska 5/15
92-103 Łódź

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.
VTP
 
Posty: 1
Rejestracja: 23 marca 2010, 17:34 - wt


Re: ŁÓDŹ - specjalista ds. obsługi klienta z jęz. japońskim

Postautor: konoyaro » 26 marca 2010, 18:17 - pt

Ze tez nigdy nie pisza, ile beda placic.
Chociaz z grubsza :)
晩酌中
Awatar użytkownika
konoyaro
 
Posty: 357
Rejestracja: 07 maja 2009, 07:17 - czw
Lokalizacja: みちのく

Re: ŁÓDŹ - specjalista ds. obsługi klienta z jęz. japońskim

Postautor: kurimon » 26 marca 2010, 19:01 - pt

konoyaro pisze:Ze tez nigdy nie pisza, ile beda placic.
Chociaz z grubsza :)

D
Dokladnie:)
A lista wymagan spora. Imho, w Polsce osoba z takimi kwalifikacjami moze chyba stawiac warunki.
外人はダメ!
Awatar użytkownika
kurimon
 
Posty: 378
Rejestracja: 01 marca 2009, 17:34 - ndz

Re: ŁÓDŹ - specjalista ds. obsługi klienta z jęz. japońskim

Postautor: s_k » 26 marca 2010, 20:16 - pt

W Polsce osoba z branży (z odpowiednią znajomością japońskiego) wie, ile się jej należy, więc nawet jak nie jest napisane, to mniej więcej wiadomo, na ile można liczyć.
W tym przypadku firma jest chińska (lub tajwańska, nie pamiętam) i może nie są zorientowani, ale na pewno pierwszy kandydat w czasie mensetsu wiele ich nauczy, jeśli jeszcze nie znają realiów ;)
Piszę poprawnie po polsku.
Obrazek
s_k
 
Posty: 320
Rejestracja: 01 lutego 2008, 01:15 - pt


Wróć do Praca

cron