Japoński nauka.

Jak się uczyć? Gdzie się uczyć? Gramatyka, słówka itd.

Japoński nauka.

Postautor: MrSooker » 26 grudnia 2010, 23:41 - ndz

Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem forum i mam pytanie do znawców :) .
Jakie polecacie podręczniki po polsku do nauki Japońskiego? (jestem w tym kompletnym laikiem).Mam duży zapał co do nauki lecz nie chce siedzieć przed komputerem nad podręcznikami i kursami online. A naukę Japońskiego z nauczycielem zaczynam dopiero od Września :mrgreen: . Z góry dziękuje
MrSooker
 
Posty: 6
Rejestracja: 26 grudnia 2010, 23:25 - ndz


Re: Japoński nauka.

Postautor: MrSooker » 28 grudnia 2010, 00:21 - wt

A może napisze z innej beczki . Co sądzicie o Kursie Japońskiego ESKK ??. Bardzo mi zależy żeby się nauczyć tego języka a w Grudziądzu nie ma ani jednego kursy :(
MrSooker
 
Posty: 6
Rejestracja: 26 grudnia 2010, 23:25 - ndz

Re: Japoński nauka.

Postautor: Ryuichi » 28 grudnia 2010, 15:41 - wt

MrSooker pisze:Co sądzicie o Kursie Japońskiego ESKK ??.


Hehe...ten kurs to moja pierwsza przygoda z japońskim. :-D Całkiem dobrze opracowany.Pokazałem go znajomej Japonce,która pracuje na Japonistyce i powiedziała mi,że odpowiada on mniej więcej poziomowi 3 kyuu (1 rok japonistyki). :D Jeżeli chcesz nauczyć się podstaw,na początek może być.Potem już wszystko zależeć będzie od Twojej inwencji. :D Kurs to ok.300 kanji,kana,ok.2000 słówek i gramatyka od początku do keigo.
Ja tam nie żałuję,że go zrobiłem (no może z wyjątkiem egzaminu w Poznaniu,który był wręcz śmieszny ;/).Tyle.
豚も煽てりゃ木に登る。
Awatar użytkownika
Ryuichi
 
Posty: 140
Rejestracja: 30 marca 2009, 20:31 - pn
Lokalizacja: ビドゴシュチ

Re: Japoński nauka.

Postautor: MrSooker » 28 grudnia 2010, 18:04 - wt

Dzięki myślę że nauczę się na początku hiragany i katakany a puźniej zapisze się na kurs :D . A jak radziłeś sobie z japońskim po kursie ? :)
MrSooker
 
Posty: 6
Rejestracja: 26 grudnia 2010, 23:25 - ndz

Re: Japoński nauka.

Postautor: Ryuichi » 29 grudnia 2010, 20:33 - śr