Regulamin forum

Informacje związane z funkcjonowaniem naszych stron, uwagi dotyczące wortalu, propozycje zmian, pomysły itp.

Regulamin forum

Postautor: Vivi » 27 lipca 2004, 15:44 - wt

  1. Na forum mogą pisać jedynie osoby zarejestrowane.
  2. Konta nie aktywowane (kliknięcie w odpowiedni link w e-mailu) w czasie 14 dni będą bez ostrzeżenia usuwane.
  3. Przed założeniem jakiegoś wątku należy sprawdzić czy podobny już nie istnieje.
  4. Tematy i posty zamieszczone w nieodpowiednich działach będą przenoszone do działów odpowiednich bez poinformowania autora.
  5. Avatary użytkowników nie mogą przekraczać 10KB i rozmiarów 100x100 pikseli. Jeśli avatar nie jest wgrywany na forum, ale linkowany z zewnętrznego adresu może nieco przekraczać wielkość 10 KB i podane wymiary.
  6. Wielkość obrazka w podpisie nie może przekraczać następujący rozmiarów: szerokość 600px oraz wysokość 150px
  7. Zabrania się wstawiania do postów i avatarów obrazków o tematyce hentai, erotycznej, wulgarnej.
  8. Tematy i wypowiedzi, które w jakikolwiek sposób naruszają prawo będą usuwane przez moderatorów.
  9. Osoby wyrażające się w sposób wulgarny lub obrażający w stosunku do innych osób będą usuwane z forum!
  10. Wszystkie posty niewnoszące nic do tematu (w stylu: "zgadzam się", "popieram" itp.) są nie mile widziane i będą usuwane!
  11. Zabronione jest podawanie na forum linków do wszelkiego rodzaju stron/materiałów łamiących prawo - odnosi się to również do sieci typu P2P
  12. Wszystkie tematy ze spamem będą kasowane.
  13. Zabronione jest zamieszczanie linków do stron komercyjnych, linków referencyjnych w jakiejkolwiek formie bez uprzedniego kontaktu z moderatorem lub adminem (patrz również punkt wyżej).
  14. Zakaz pisania CAPS LOCK'IEM!
  15. Użytkownicy forum powinni unikać:
    1. ukazywania korespondencji prywatnej bez zgody jej autora
    2. ujawniania publicznie danych osobistych (swoich bądź innych osób)
    3. powielania jednego tematu na kilku działach tematycznych
  16. Wypowiedzi są własnością ich autorów i to Oni ponoszą odpowiedzialność za ich treść. Redakcja strony nie odpowiada w żadnym stopniu za wygłaszane opinie przez użytkowników.
  17. Nie tłumacz moderatorowi, że jesteś dyslektykiem itp. wiele edytorów tekstów sprawdza i poprawia błędy pisowni! Korzystaj z nich w innym przypadku Twój post może zostać usunięty!
  18. Każda osoba może posiadać tylko jedno konto użytkownika na forum. Złamanie tej zasady grozi usunięciem wszystkich kont i całkowitym zablokowaniem dostępu do forum.
  19. Niektóre działy na forum mogą posiadać własny regulamin wewnętrzny, który jest dodatkiem do głównego regulaminu forum.
  20. Przed zadaniem pytania dotyczącego działania forum przeczytaj dział FAQ (Frequently Asked Questions - często zadawane pytania).
  21. Każdy, kto chce zostać moderatorem musi spełniać następujące warunki:
    1. znać się w stopniu zadowalającym na danym temacie
    2. być osobą godną zaufania (brak żadnych "wyskoków" na forum oraz conajmniej 100 sensownych postów na forum)
    3. podesłać krótką informację do admina dlaczego chce zostać moderatorem
  22. W przypadku kontaktowania się z moderatorami za pomocą komunikatorów internetowych (np. gadu-gadu) proszę na wstępie się przedstawić, ponieważ nikt nie będzie się domyślał z kim rozmawia! Rozmowy zaczynające się w stylu: "co słychać?", "pogadamy?" itp. będą w większości przypadków ignorowane.
  23. Admin będzie z całą surowością dbał o przestrzeganie regulaminu. Jego decyzję nie podlegają żadnej dyskusji czy odwołaniom. Admin ma władzę nieograniczoną. Moderatorzy mogą spojrzeć na daną sprawę "ulgowo" jednak admin nie będzie przyjmował żadnych tłumaczeń użytkowników, ale będzie od razu wyciągał konsekwencje ze złamania regulaminu!
  24. Moderatorzy zastrzegają sobie elastyczność interpretacji regulaminu!
  25. Redakcja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie bez powiadomienia użytkowników, jeśli nie uzna tego za stosowne (drobne zmiany w regulaminie). W przypadku poważniejszych zmian w regulaminie zostanie zamieszczona informacje w dziale "O stronie".
  26. Kopiowanie regulaminu w części lub całości jest zabronione
  27. Rejestracja na forum jest jednoznaczna z przyjęciem każdego punktu tego regulaminu!

Ostatnia aktualizacja: 02.05.2010
Awatar użytkownika
Vivi
Admin
 
Posty: 440
Rejestracja: 27 lipca 2004, 15:44 - wt
Lokalizacja: Rybnik


Wróć do O stronie

cron